Episode 3- My new friend

JUSTIN'S PERSPEKTIV
Den där tjejen, Sandibelle.hon var så vacker, snugg och fin. Det var något speciellt med henne. Undra vart hon bor. Fast jag är bara här i en vecka så jag kommer ändå inte hinna träffa henne igen. Sen ska vi ju åka till Paris efter jag gjort mina konserter här. Jag kollade på Ryan han bara log sitt drömmande leende.
- Hon var...bedårande. sa Ryan helt random.
Alfredo började garva detsamma med jag även fast jag tycker likadant.

SANDIBELLE'S PERSPEKTIV
När jag kom hem var Miley där. Hon hade tydligen paus i henne tour och är hos sina kusiner här i Miami. Hon och Liam satt och hånglade i soffan när jag kom in i vardagsrummet. Gud, jag hade saknat Miley. Jag och hon är faktiskt bra kompisar.
- MILEY! skrek jag och dom hoppade till.
- Bella! skrek hon tillbaka och gav mig en hård kram. Jag skrattade lite och log stort.
- Jag har saknat dig, sa hon lågt.
- Jag med, som fan.
- Jaja, jag ska låta er vara ifred nu, sa jag och avbröt kramen. Jag rufsade till Liam i håret och han började skratta.
Jag gick upp till mitt rum och tog en dusch. När jag var klar så fönade jag håret. Jag tog på mig en rosa tight tunika som slutade längst ner för rumpan utan legging under. Jag menar.. det är ju sommar? Sen sminakde jag mig lite lätt med några drag med maskaran och pyttelite rouge. Jag plattade håret men satte sen upp det i en vanlig toffs. Jag gick sen ner igen.
- Ska Miley äta med oss? frågade jag mamma.
- Om hon vill? svarade hon.
Jag gick och frågade och hon svarade ja. Jag sa det till mamma sen skulle vi äta.
- Jag träffade den där Justin Bieber idag när jag var ute och joggade, sa jag och kollade på Liam och Miley.
- Jaha! Jag känner honom, jag sjöng ju på hans konsert för någon månad sen, men vad gör han här i Miami? sa Miley.
- Jag vet inte. Dom ropade på mig och frågade om jag var Liams syster typ, sen frågade dom vad jag hette och dom presenterade sig själva, sa jag.
- Vadå dom? Var det fler? sa Liam.
- Ja, hans kompisar tror jag.
- Jaha.
- Jajajaja, men jag är klar nu, tack för maten mamma, sa jag och pussade henne på huvudet.
- Varsågod, svarade hon.
Plötsligt fick jag ett sms och jag tog upp min Blackberry som jag hade i fickan. Det var ett okänt nummer. Det stod: "Hej! Du kanske inte vet vem jag är men du träffade mig idag, gissa? xoxo J ;)"
Hmm... undrar vem det kan vara? Och vadå J? Jag svarade lite snabbt " Vem? Kan det nämligen vara Justin? :)"
Jag sparade hans nummer och skrev Biebs som kontakt namn. Jag gick upp på mitt rum och tog fram datan, jag loggade in på twitter och kollade mina senaste tweets. Jag hade skrivit mitt nummer där så det var väl antagligen där han fått det ifrån. Jag kollade på min mobil och jag hade 1 oläst sms. Jag kollade och det var från Justin "Hur visste du?! Hahaha, ja men det är jag, vad gör du? :) <3" Ett hjärta? Han var gullig, och snygg faktiskt, men jag känner ju han knappt. Jag skrev "Hur fick du mitt nummer? Jag gör inget speciellt, är inne på twtter du då? <3 :)"
" Jag hittade det på din twitter :), jag har verkligen tråkigt. Lust att räffas kanske? ;)" svarade han tillbaka. Jag tvekade lite men jag ville ändå. "Okej, ska vi mötas på den där basket planen eller? <3" skrev jag. Han svarade snabbt "Gr8! Vi möts där om 10 min :)" Jag svarade inte utan tog på mig min jacka och skor och började gå dit. Klockan var ju snart 10, så det var ganska kallt ute. När jag kom fram var han redan där, han satt på en bänk, men han såg mig inte. Jag skrämde honom bakifrån och han hoppade till.
- Gud vad du skräms! sa han och log.
- Ja, är man sån så är man, sa jag och blinkade.
Jag satte mig ner och han földe mig med blicken.
- Så, berätta lite om dig själv, sa jag för att avbryta den pinsamma stämningen.
- Ehm, jag heter Justin som du säkert vet, jag är världskändis, mina två bästa vänner är Ryan och Chaz. jag älskar all sorters pasta och är förtjust i tjejer, sa han och smålog.
- Jaha du, jag ska väl också kanske berätta lite om mig då? sa jag.
- Ja såklart, sa han och blinkade.
- Jag heter Sandibelle Hemsworth och Liam är min bror. Miley Cyrus är som min bästa vän. Jag älskar att dansa streetdance men det vet ingen om, sa jag och log försiktigt.
- Oj, är du bra på att dansa då?
- Om du bara visste, sa jag och blinkade.
- Jaha, det var ju häftigt.
Vi pratade väldigt länge och skrattade mycket. Jag kände mig trygg i hans sällskap men när jag tittade på klockan och såg att den var lite over tolv, sa jag:
- Du, jag måste nog hem nu.
- Aa jag med, men vill du gå på bio imorgon? sa han.
- Ja gärna, vilken tid?
- Vid 4?
- Aa det säger vi, hejdå! sa jag och han gav mig en puss på kinden och en kram.
Jag började rodna och jag tror han såg det. Jag vinkade till honom och vi gick till varsina håll. När jag kom hem hade alla gått och lagt sig. Jag gick in i mitt rum och tände lampan. Jag tog av mig mina kläder och till sist knäppte jag upp min BH. Jag tog på mig min pyamas och gick sen och lade mig. Jag tänkte bara på Justin. Jag tror jag äntligen hittat en äkta vän. En sån jag kan lita på. Till sist somnade jag, med Justin i mina tankar...

Kommentera gärna vad ni tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback