Episode 2 - Do you know that?

Jag bestämde mig för att gå ut och jogga. Men jag känner ju inte vägarna här så bra så jag startade min GPS på min Iphone. Jag satte på mig mina rosa tighta joggingbyxor och sen ett svart linne så man såg magen. Jag tog med mig mina röda Koss och satte på mig dom. Jag gick ner för trappan och satte på mig mina jogging- skor. Mamma lagade mat i köket.
- Mamma, jag går ut och joggar! sa jag.
- Okej, bara du är försiktig! svarade hon.
Jag svarade inte utan öppnade ytterdörren och gick ut. Sen stängde jag den igen. Hmm...Vart ska jag springa? tänkte jag för mig själv. Jag bestämde mig för att springa genom parken. Jag sprang ett litet tag när jag hörde någon svag röst. Jag lyssnade ju på musik så jag hörde inte så bra om dom ropade på mig. Jag tog av mig mina hörlurar för att checka ändå. Jag kollade mot basketplanen där det var tre killar spm tittade på mig.
- Ey du! Tjejen, ropade en av killarna.
Jag började gå dit. När jag närmade mig så kände jag igen dom. Men kunde inte sätta fingret riktigt på vad det var...
- Aa, vad är det? sa jag och log.
- Är inte du Liam's syster?
- Jo, vadå då? sa jag.
- Bara undrade, vad heter du? sa en ganska lång kille. Han kände jag igen som fan!
- Eeh, Sandibelle men kallas för Belle, ni då? sa jag och kollade på dom.
- Fint namn, sa en av dom.
- Tack, men vad heter ni då? frågade jag.
- Jag är Justin, Justin Bieber, sa han. Just det! Det var så han hette, han sjunger lite som en tjej...
- Jaha, han med tjejrösten? sa jag och blinkade med ena ögat.
Han såg lite uppretad ut men sa inget utan bara log.
- Och jag är Ryan, sa en annan kille.
- Och jag är Alfredo, sa en kille som var mulatt.
- Jaha, trevligt att träffas killar, sa jag lite för övervågat.
Dom kollade bara på mig, det var nästan lite creepy. Jag vände mig om och började springa hemåt men jag var bara tvungen att stanna och köpa en glass. Bra att äta när man joggar..tänkte jag för mig själv.
JUSTIN'S PERSPEKTIV
Den där tjejen, Sandibelle.hon var så vacker, snugg och fin. Det var något speciellt med henne. Undra vart hon bor. Fast jag är bara här i en vecka så jag kommer ändå inte hinna träffa henne igen. Sen ska vi ju åka till Paris efter jag gjort mina konserter här. Jag kollade på Ryan han bara log sitt drömmande leende.
- Hon var...bedårande. sa Ryan helt random.
Alfredo började garva detsamma med jag även fast jag tycker likadant.
Kommentera! Ni får mer imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback