Episode 4- New cellphone...

Jag började rodna och jag tror han såg det. Jag vinkade till honom och vi gick till varsina håll. När jag kom hem hade alla gått och lagt sig. Jag gick in i mitt rum och tände lampan. Jag tog av mig mina kläder och till sist knäppte jag upp min BH. Jag tog på mig min pyamas och gick sen och lade mig. Jag tänkte bara på Justin. Jag tror jag äntligen hittat en äkta vän. En sån jag kan lita på. Till sist somnade jag, med Justin i mina tankar...

Jag vaknade av det starka solljuset som lös in i mina trötta ögon. Jag vände och vred p åmig ett litet tag, när jag sen bestämde mig för att gå upp. Jag sträckte mig och gäspade en sista gång och kollade på klockan. Halv 11 visade hon. Godmorgon lilla Sandibelle, sa jag för mig själv och log. Jag kollade mig i spegeln och mitt hår stod åt alla håll och jag såg riktigt risig ut. Jag började med att ta en dusch, den fick vara snabb. Jag tog på mig underkläder sen så fönade jag håret, sen var det dags för det svåra: att välja kläder. Jag kollade runt lite sen så bestämde jag mig att ta något enkelt. Ett par jeansshorts och en rosa tajt t-shirt. Jag smilkade mig lite lätt, bara rouge och pyttelite mascara.
Jag nästan hoppade ner för trappan för jag kände mig så pigg nu efter jag duschat. Miley stod och stekte ägg och Liam satt och åt frukost.
- Godmorgon! skrek jag livligt och dom andra hoppade till.
- Haha, godmorgon lilla du! sa Liam. Miley bara log och jag log tillbaka mot henne.
- Jag ör inte liten, det är bara du som är väldigt stor! svarade jag Liam och han bara flinade. Plötsligt plingade min mobil till och jag fiskade upp den. Det var från Biebs, det stod: Godmorgon! Om du är vaken ;), glöm inte att vi ska på bio kl 4. See ya! <3 xxJB. Jag log och Miley kollade fundersamt på mig.
- Vad flinar du åt då? sa hon.
- Inget, sa jag och blinkade mot henne. Jag satte mig vid bordet och åt min frukost.
- Är det bara ni uppe? frågade jag Liam.
- Aa, eller mamma och pappa är på jobbet och Jason är hos sin kompis.
- Okej, men jag ska träffa Justin vid 4, så om du ska ut så får du låsa sen, sa jag till Liam.
Han svarade inte men jag är säker på att han hörde vad jag sa. Jag gick upp på mitt rum och visste inte vad jag skulle göra.

Kommentarer
Postat av: ida

Du är länkad! Länkaoss nu! :D <3

2011-07-07 @ 22:33:58
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Moona

Gött,fortsätt så . <3

2011-08-07 @ 04:58:00
URL: http://alwaysthatgirl.blogg.se/
Postat av: emma

Ooooh that`s nice! Hoppas på mer så snart som möjligt! Vill veta fortsättningen nuuuu!

2011-09-03 @ 14:52:57
Postat av: L

suuupper! <3

2012-01-17 @ 20:35:01
Postat av: ellen

http://justinbieberstoorys.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment



Frågestund på bloggen! Fråga vetja!?

2012-02-01 @ 20:26:58
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback